erikanklew.blogg.se

MIND OVER PAIN

Mina flickor!

Kategori: Allmänt

Alva och Wilma, mina små prinsessor! Den stora som aldrig är still en sekund och den lilla som just nu ligger still mest hela tiden. När lilla Wilmis kom så känns Alva som stora tjejen helt plötsligt. Hon har nu börjat att ta efter allt man säger och gör. Så nu gäller det att tänka innan man talar, något som kanske inte är min starkaste sida. Dock är det rätt kul när Alva sitter och spelar sitt nya fiskspel och slänger ur sig kommentarer som "öppna dig då jävla fiskjävel" eller "vilket jävla skitväder det är ute". Så länge hon säger det när ingen annan hör;-) Det är alltid lika mysigt att pussa sina småtjejer god natt innan man går och lägger sig. Och varje morgon när man kommer hem från träningen så frågar Alvis "har du varit på gymmet farsan?" Och Wilma bara ler med hela ansiktet när man tittar på henne. De är mitt allt och de betyder mest av allt i hela världen. Även min största flicka Hanna älskar jag mer än något på denna jord. Tack för att ni ger mig glädje och kärlek varje dag utan att kräva något tillbaka!

Kommentarer

  • Sophy säger:

    Men vilket fint inlägg du har skrivit Erik!!!!

    Svar: Tackar så mycket Sophy:-)
    Mr Anklew

    2012-10-01 | 19:37:51

Kommentera inlägget här: