erikanklew.blogg.se

MIND OVER PAIN

Sommarlov!!!

Kategori: Allmänt

 Är ju som synes lite dålig på att uppdatera min blogg och fått lite kritik för detta, främst av mina elever! Nu är det sommarlov och bättring ska det bli på detta!

Nu är det äntligen dags för sommarlov! Semester, sol, bad med familjen och god mat! Men även en del träning skall hinnas med under ledigheten! 17:e augusti är det dags för Nordiska finalen i FitnessFive 2013! Riktigt taggad redan nu! Men fokus blir tro det eller ej att spendera så mycket kvalitetstid med min familj som möjligt! De stället upp så fruktansvärt mycket på mig normalt sett! Och står ut med mig, min träning och något onormala inställning till mat! Under ledigheten blir det därför träning som vanligt vid 5:00-7:00 och sen försöka vara 100% med familjen!

I torsdags förra veckan var det skolavslutning i kyrkan, glass och betygsutdelning! Sa hej då till min kära klass för sommaren, hoppas ni får ett skönt lov och är laddade för årskurs 9! Då blir det allvar på riktigt!

I övrigt blir det inget jätteavancerat för familjen Anklew/Fredrikson! (Måste få tummen ur och ändra bort det där Fredrikson på Hanna) Blir lite dagsutflykter till Astrid Lindgrens värld, Gröna Lund och antagligen ett antal dagar ute på Ringsö!

Blir som sagt lite mer uppdateringar framöver så det blir ett lite axplock på bilder denna gång också!

 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Danne säger:

    Det där med efternamnet går ju bara att ordna på ett sätt. Glad midsommar

    2013-06-20 | 18:00:32
  • Hanna säger:

    Och vi (läs jag) måste verkligen måla den där förskräckligt slitna knuten på husväggen
    (och ja det där efternamnet går ju att göra nåt åt......)

    2013-06-20 | 18:08:10

Kommentera inlägget här: