erikanklew.blogg.se

MIND OVER PAIN

Plåtning med Dcore

Kategori: Allmänt

I torsdags förra veckan var det alltså dags för det sista avstampet i detta års dietande och tävlande! En plåtning med min sponsor Dcore! Jag var nästan mer nervös inför denna än vad jag var inför DC! Varför? Kontroll stavas det! Jag vill ha kontroll på saker och ting och har jag inte det blir jag nervös! Och en riktig plåtning hade jag aldrig varit i närheten av tidigare! Måste dock säga att det kändes skönt att det var Martin Rosberg på Dcore som skulle fota mig! En fruktansvärt ödmjuk, snäll och förstående man som jag litar helt och fullt på! Detta gjorde det hela lite lättare!

Inför fotograferingen så gjorde jag en lite mini tömning/laddning för att se ordentligt bra ut på bilderna! Formen hade jag hållit bra sen DC, bara 1kg plus och inför plåtningen ströp jag vätskan i ett dygn innan och laddade med en väldigt massa snabba kolhydrater samma dag som bilderna skulle tas! 


Det var väldigt svårt och tänka på hur man skulle se ut på bilderna, var man skulle spänna sig och vart man inte skulle spänna sig. Då det var min första gång var jag nog ingen drömmodell att fota, men Martin vägledde mig på ett klockrent sätt och det blev ett par riktigt bra bilder! 

Jag har ännu inte fått se alla bilderna men några färdiga har Dcore släppt ut offentligt! En mycket rolig och lärorik eftermiddag blev det och jag kan bara hoppas att det kommer fler tillfällen att få bli fotograferad.

Nedan får ni se resultatet av de två första bilderna som släppts!



Nu är äntligen dietandet över för 2013 och nu väntar några sista lediga veckor som skall spenderas med familj och vänner, mycket mat och även lite vila från gymmet (varför får ni veta senare) innan år 2014 kickar igång med nya utmaningar och mål!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: