erikanklew.blogg.se

MIND OVER PAIN

Regn!

Kategori: Allmänt

Idag är det riktigt ruskväder! Skönt faktiskt! Blir en riktig mysdag framför tv:n med alla mina tjejer! Först på tur, Ronja Rövardotter! Säga vad man vill men Astrid var ett riktigt geni!

Dieten rullar väl på, fuskat lite väl mycket den här gången! Men o andra sidan så har jag sjukt mycket ork och energi i kroppen! Träning görs på morgonen och resten av dagen spenderas oftast på stranden med familjen! Det bästa av två ting! Skulle inte ha något problem med att bli ekonomiskt oberoende!

Om cirka 2 veckor är det time för min adept Robert Remning att köra sitt kval i Fitnessfive i Södertälje! Har coachat honom i ett år nu och det ska bli grymt kul o se hur det går för honom! Givetvis ska jag med och skrika till några extra reps i Södertälje!

Vi hade även bästa Simpan, Sophy och Noah här förra veckan! Alltid lika kul o träffa dem! Allt är som vi träffats varje dag och alltid mycket skratt! Och ätande 😉

Som vanligt kommer lite bilder på vardagen:

Kommentarer

  • Elizabeth säger:

    Hej Erik kikar på din blogg till o från å skulle vilja höra hur man grenspecifikt lägger upp träning inför Fitness five då jag tänkte delta nästa sommar :-) maila gärna [email protected]

    2013-07-10 | 15:30:12

Kommentera inlägget här: