erikanklew.blogg.se

MIND OVER PAIN

Sponsorer! Tack!

Kategori: Allmänt

Är väl dags att gå ut offentligt med att Dcore är ännu en sponsor i mitt arbete för att bli en bättre och mer allsidig atlet! Framför allt i min satsning mot SM i Athletic Fitness 2014 och F5 2014!

Jag är galet stolt och ärad att få vara en del av Team Dcore! Teamet innehåller verkligen atleter på den högsta nivån i världen och att få tips och erfarenheter av dessa kommer ge ett ordentligt uppsving för mig och min träning! Stort tack till Martin Rosberg och Adam Tell som ger mig denna möjlighet! Och presentationen för teamet för jag omnämns som en utav Sveriges i särklass mest vältränade atleter gör ju inte pressen och viljan att prestera ett dugg mindre😉 Grymt stolt för de fina orden!

Fortfarande kommer jag även att tävla för Team ProteinExperten! Och även Ronnie Furu skall ha ett tack som bjöd in mig i teamet för tre år sedan då jag knappt hade börjat min tävlingskarriär! Evigt tacksam!

Även Thomas Lundmark som sponsrar med gratis gym och många värdefulla tips och råd på mitt gym Aktiv Hälsocenter i Finspång skall ha ett jättetack! 

Dessa människor tillför väldigt mycket positiv energi och förenklar min vardag mycket då det är rätt många utgifter som jag slipper tänka på i form av träningskläder, kosttillskott och gymkort! 

Så ett jättetack till alla mina sponsorer som bidrar till min resa mot nya framgångar!




Självklart är jag lika tacksam för de vänner, familj och arbetskamrater som oxå stödjer mig! Men de får ett annat tacktal vid senare tillfälle😉

Kommentarer

  • Anonym säger:

    filmas det på decemberkuppen? lycka till iallafall!

    Svar: Vet inte faktiskt, tack tack😄
    Erik Anklew

    2013-11-05 | 16:27:14

Kommentera inlägget här: