erikanklew.blogg.se

MIND OVER PAIN

Skolavslutning

Kategori: Allmänt

Idag var det skolavslutning på De Geers skola, elver och lärare är som oftast lite finare klädda än vanligt och nästan alla är glada och trevliga. För mig var det sista skolavslutningen på De Geer då nytt jobb väntar till hösten, med största sannolikhet på Ljuraskolan, kommer bli riktigt kul.

Mycket som händer i mitt liv just nu. Vilken dag som helst kommer det en liten bebis till familjen, flytt till Finspång om ca två veckor och SM final i Fitness5 om tre veckor.

När detta är avklarat väntar en sommar med mycket grillat, arbete i huset och umgås med familjen. Dock kommer det givetvis att hinnas med lite träning också.

Hoppas att ni kommer tycka det är kul att läsa om mig och mitt liv, om inte kan ni ju läsa sådet i alla fall ser ut som jag har många läsare:-)

Nej nu är det kuddkramar time, bäst att ta tillvara på de timmar man får nu när lillgumman är uppe hos farmor och farfar och hälsar på.



En liten bild på "fafa" Ebbe och Alvis ute på Ringsö.

Kommentarer

  • Linus harrysson säger:

    Ska bli kul att följa dig Erik. Hoppas du tar hem hela skiten!! Ha det

    Svar: Tackar Linus! Ja måste erkänna att jag börjar bli lite nervös redan:-)
    Ankan

    2012-06-15 | 01:50:17

Kommentera inlägget här: