erikanklew.blogg.se

MIND OVER PAIN

Flytt, bebis och träning!

Kategori: Allmänt

Ett snabbt inlägg om allt som händer!

Flytten gjorde vi i fredags och lördags med Hannas föräldrars och brors hjälp! Gick smidigt som faaaan! På lördagen kom mamma och lämnade Alvis som varit där ett par dagar för att underlätta flytten för oss.

Mina småflickor mår bara fint och livet börjar komma i ordning här hemma, grillen, nya kaffebryggaren och surroundpaketet är på plats.

Igår var jag nere på Aktiv Hälsocenter och skaffad ett nytt gymkort, kommer bli riktigt bra då det är ett gym helt i min smak. Mycket Gymleco maskinen blandat med fria vikter. Det märks att det är en bodybuilder som äger gymmet om man säger så.

På torsdag bär det av ner mot Åhus och final i Fitnessfive 2012, ska bli så sjukt kul att få tävla och prestera igen. Och så ser jag fram emot att få äta ordentligt igen. 16 veckors diet börjar ta ut sin rätt nu, även Hanna är less på min nuvarande matfixering, där det handlas mycket godsaker som bara staplas på hög i frys och skafferi, det ska finnas allt hemma till nästa vecka när suget knackar på:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: