erikanklew.blogg.se

MIND OVER PAIN

Fast på tåget...

Kategori:

Nu på väg ner till Göteborg för min tävling i SM i Bodypress. Dock lika smärtfritt som jag trodde när man reser med kära SJ. Vi står just nu stilla i Herrljunga, som vi gjort ett tag nu. Vi skulle varit framme 19.35 o nu är klockan 20.45! Kul kväll!!!

Jaja nog om det, formen känns bra och har fått i mig min lilla matlåda och den lilla vätska som planerat. Dock hade tanken varit att vara i säng runt 22:00. Om det lyckas får vi se.

Börjar bli riktigt nervös inför morgondagen, vet inte riktigt varför, men tar det som något positivt då jag inte känt mig riktigt taggad förrän nu. Ska bli riktigt kul på mässan imorrn, både att gå runt o glo med Robban och Richard o framförallt när tävlingen är över o man kan slappna av på riktigt!
Missförstå mig rätt, det ska bli sjukt kul att tävla oxå;-)

Lite formbilder från förra helgen, en vecka kvar till tävling.





Bye bye!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: